Inpakken en wegwezen! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Gesela Ebbinge - WaarBenJij.nu Inpakken en wegwezen! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Gesela Ebbinge - WaarBenJij.nu

Inpakken en wegwezen!

Door: Gesela

Blijf op de hoogte en volg Gesela

14 Februari 2011 | Nederland, Groningen

Halloo lieve mensen,

De laatste drie dagen in NL zijn in gegaan. Ik begin het allemaal erg spannend te gaan vinden. Maar heb er zin in!
Vorige week was ik lekker vrij en had even geen stage en ben ik bezig geweest met de voorbereidingen.
Ik wil iedereen bedanken die op het afscheidsfeest was en de andere mensen die langs zijn geweest en kaartjes hebben gestuurd.
Donderdagochtend vertrek ik om 7 uur samen met mijn ouders naar Bern. Zij brengen me weg, wat ik erg fijn vind. Kunnen we vrijdag samen de boel een beetje verkennen. En in Bern zal ik mijn volgende verslag schrijven!

Ik ga er van genieten de tijd in Bern, maar jullie vast allemaal missen!

Liefs Gesela

  • 14 Februari 2011 - 16:06

    Marije:

    hey avonturier!
    leuk dat je een blog gaat bijhouden. ga hem meteen in mijn favorieten zetten straks. succes nog even met de laatste voorbereidingen.
    ik hoop dat je een fantastische tijd gaat krijgen in der schweiz!
    liefs marije

  • 14 Februari 2011 - 20:33

    Rozanne:

    Leuk dat je je ervaringen met ons wil delen.
    Jammer dat ik je niet meer zie voor je gaat, maar heel veel plezier en succes.

    Liefs uit Vaassen.
    Knuffel en kus van Hugo en ons.

  • 15 Februari 2011 - 18:30

    Trijnie En Freek:

    Hoi Gesela,

    Hoop dat je een leuke tijd hebt in Zwitserland en we blijven je volgen

    gr. tante Trijnie en oom Freek

  • 16 Februari 2011 - 13:14

    Gesela:

    Merci dat jullie hem gaan lezen. Ik ga mijn best doen hem zo goed mogelijk bij te houden!

    X

  • 16 Februari 2011 - 16:18

    Rick Wijermars:

    Hey Gesela,

    Heel veel plezier in Bern. Ik wens jou en je ouders een goede reis naar der Schweiz. Feestje vond ik erg geslaagd heb er van genoten. Hopelijk heb jij ook genoten.

    Geniet er goed van.

    Groeten Rick

  • 18 Februari 2011 - 07:43

    Harmen:

    Hey Gesela,

    Heel veel plezier in Zwitserland en natuurlijk succes met de stage.

    Groetjes,
    Harmen & Miriam

  • 18 Februari 2011 - 22:45

    Ingrid:

    oehhhh ik ga je verhalen lezennnn :D heb me aangemeld voor de automatische mail als je er weer een verhaal op zet!! Dus, kom maar op :D Heb je een goede reis gehad en zijn je ouders alweer weg of blijven ze nog even? Tot snellll hopelijk!!:D kusjesss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Gesela

Actief sinds 16 Nov. 2010
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 20573

Voorgaande reizen:

17 Februari 2011 - 10 Juli 2011

Stage Bern

Landen bezocht: