Eindelijk Internet!! - Reisverslag uit Bern, Zwitserland van Gesela Ebbinge - WaarBenJij.nu Eindelijk Internet!! - Reisverslag uit Bern, Zwitserland van Gesela Ebbinge - WaarBenJij.nu

Eindelijk Internet!!

Door: Gesela

Blijf op de hoogte en volg Gesela

19 Februari 2011 | Zwitserland, Bern

Lieve Allemaal!!

Hier is dan mijn eerste bericht vanuit Bern! Het duurde eventjes omdat het maar niet wou lukken met het internet! Maar één man van de orange shop heeft er vandaag de hele dag aan gewerkt en het werkt!!! Daar ben ik erg blij mee!!
Want wat moet je nu zonder internet!!

Donderdag ochtend ben ik samen met mijn ouders vertrokken naar Bern. We hadden één File maar voor de rest ging de reis prima.. Toen we in Bern waren kon ik zo de sleutel in het ziekenhuis ophalen en naar m'n appartement toe gaan. Ik was helemaal kapot van alle spanning en de reis. Maar toch moesten alle spullen 4 verdiepingen om hoog. Het is een mooi ruim appartement met een badkamer, een keuken en een woonkamer waar mijn bed ook in staat. foto's komen er aan! S'avonds lekker gegeten in de stad en daarna maar lekker vroeg op bed gegaan.

Vrijdag moest ik langs de Fremdenpolizei waar ik me moest aanmelden, dit ging allemaal makkelijk. Ik versta het Zwiterseduits wel alleen als ze me het duidelijk uit leggen. Ik vind het namelijk niet echt op Duist lijken maar ook wat hebben van het Noors/Deens ofzo.. die talen ken ik ook niet. Maar met mijn gebrekkige Duits kan ik me nog wel verstaanbaar maken.

Verder heb ik een nieuw telefoon nummer dat voordeliger is om naar jullie in NL te bellen. En mijn adres is:
Forstweg 56
3012 Bern

Ik ben vanochtend al vroeg naar de stad gegaan met m'n laptop voor internet en ben ook in de stad gebleven, heb al veel informatie gevonden over dingen die ik kan gaan doen. Dus ik denk dat het wel goed gaat komen hier!! Dus daarom zeg ik voor nu! Tot de volgende keer!!

Groetjes

  • 19 Februari 2011 - 17:58

    Marije:

    haha net een berichtje op je hyves achter gelaten en lees nu je eerste verhaal. fijn dat je internet hebt thuis! zonder internet ben je ook bijna verloren tegenwoordig he ;)
    nou geniet van je weekend en ik kijk uit naar je volgende verhaal!
    liefs marije

  • 20 Februari 2011 - 11:21

    Ingrid:

    WAAROM KRIJG IK GEEN MAIL ALS JE EEN NIEUWE BLOG EROP HEBT? :O heb ik me aangemeld en nog weet ik t niet :P ma mooi dat ik even aan t sneupen was! je kamer zit er chill uit!! ruim ook! En je kussensloop is toch wel het hoogtpuntje in Bern ;) hihi! heeeeeel veel plezier en veel succes morgen met stage!
    xxxxx

  • 20 Februari 2011 - 16:05

    Rozanne:

    Leuk een berichtje te lezen van je.

    Geniet van alles en heel veel succes morgen met je stage.

    Liefs Rozanne.

  • 20 Februari 2011 - 21:49

    Florien:

    Ik had me ook aangemeld voor de mailinglist maar ook geen mailtje gekregen!! Boehoe! Maar toevallig toch op je adresje terecht gekomen ;)! Fijn dat alles goed is gegaan, je kast met herinneringen ziet er mooi uit :D haha! Succes morgen he!! Liefssssss

  • 21 Februari 2011 - 14:36

    Tineke:

    hoi Gesela,
    fijn dat je een goede reis hebt gehad, nu de kamer gezellig maken.
    ja en internet is tegenwoordig een eerste vereiste nietwaar!!
    ik wens je heel veel - werk/stage-plezier in Bern.
    liefs Tineke en de rest uit Ass'n

  • 24 Februari 2011 - 19:19

    Sabine Visser:

    Ziet er mooi uit Geseel! Maar ik wil meeer foto's hihi!

  • 25 Februari 2011 - 12:39

    Roy:

    Zo 134 dagen voordat je terug bent, dat duurt nog een poos!
    Maar leuk om te lezen dat jij je daar ook prima vermaakt. :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Bern

Gesela

Actief sinds 16 Nov. 2010
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 20571

Voorgaande reizen:

17 Februari 2011 - 10 Juli 2011

Stage Bern

Landen bezocht: