Aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Gesela Ebbinge - WaarBenJij.nu Aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Gesela Ebbinge - WaarBenJij.nu

Aftellen is begonnen!

Door: gesela

Blijf op de hoogte en volg Gesela

08 Januari 2011 | Nederland, Groningen

Hallo Allemaal!

Het komt steeds dichter bij! Nog een dikke maand en dan gaat het avontuur in Zwitserland beginnen. Ik vind het best spannend. Want ik ga daar een half jaar stage in het Lindehofspital in Bern.

Ik heb deze www aangemaakt om jullie zo op de hoogte te houden. Ik ga mijn best doen om dit zo goed mogelijk te doen.

Groetjes Gesela

  • 09 Januari 2011 - 07:09

    J Jb:

    Spannend, spannend!!
    Succes met de voorbereidingen!!
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Gesela

Actief sinds 16 Nov. 2010
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 20572

Voorgaande reizen:

17 Februari 2011 - 10 Juli 2011

Stage Bern

Landen bezocht: